Μια νέα, αυτόματη και ταχύτερη διαδικασία διαχείρισης των ψηφιακών αιτημάτων έναρξης ατομικής επιχείρησης, που διεκπεραιώνονται από την ΑΑΔΕ μέσω της πλατφόρμας <<Τα Αιτήματά μου>> στην ψηφιακή πύλη myAADE, εγκαινιάζει η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων.
Ο πολίτης, κατά την υποβολή του αιτήματός του, θα συνεχίζει να επιλέγει την ΔΟΥ στην οποία ανήκει, αλλά εφόσον το νέο ψηφιακό σύστημα εντοπίσει δυνατότητα ταχύτερης εξυπηρέτησης από άλλη ΔΟΥ , το αίτημα θα δρομολογείται αυτόματα σε αυτή. Ο φορολογούμενος ενημερώνεται με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ώστε να γνωρίζει κάθε χρονική στιγμή τη ΔΟΥ που επεξεργάζεται το αίτημά του.
Σε κάθε περίπτωση η ΔΟΥ που παρέλαβε το αίτημα μέσω της ψηφιακής δρομολόγησης, μπορεί να το επιστρέψει για διεκπεραίωση στη ΔΟΥ της αρχικής υποβολής, εάν προκύψει ειδικός λόγος. Ο φορολογούμενος θα ενημερώνεται με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με το ποια ΔΟΥ επεξεργάζεται το αίτημά του.
Αυτή η νέα καινοτόμος διαχείριση ξεκίνησε με τα αιτήματα που αφορούν στην έναρξη εργασιών φυσικών προσώπων και δεν εξυπηρετούνται μέσω την Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης gov.gr και σταδιακά θα εμπλουτίζεται με νέες διαδικασίες.
Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.