mAIgov

mAigon: Ο <<ψηφιακός βοηθός>> του gov.gr στην υπηρεσία των πολιτών

Εγκαινιάστηκε από το gov.gr ο πρώτος <<ψηφιακός βοηθός>> τεχνικής νοημοσύνης, που αναμένεται να διευκολύνει ακόμη περισσότερο την καθημερινότητα των πολιτών απλουστεύοντας και επιταχύνοντας τη διάδρασή τους με τον δημόσιο τομέα.

Στόχος είναι να συμβάλλει καταρχάς στον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της Δημόσιας Διοίκησης και επιπλέον να διασφαλίσει ότι σε μια εποχή καταιγιστικών αλλαγών, το δημόσιο μπορεί να συμβαδίζει με τις σύγχρονες τεχνολογικές εξελίξεις.

Οι πολίτες μπορούν να συνομιλήσουν με τον <<ψηφιακό βοηθό>> τόσο από το κινητό τους τηλέφωνο, όσο και από τον υπολογιστή τους. Υποβάλλουν το ερώτημα τους γραπτά ή προφορικά, ώστε ο <<ψηφιακός βοηθός>> να τους βοηθήσει να εντοπίσουν την υπηρεσία που επιθυμούν.

Το mAigon Beta παρέχει δυνατότητα εξυπηρέτησης έως και 240 συνομιλιών ανά λεπτό. Ο χρόνος αλληλεπίδρασης με κάθε πολίτη με το σύστημα δεν υπερβαίνει 5 λεπτά ανά συνεδρία.

Επισημαίνεται ότι για την υλοποίηση του έργου έχουν υλοποιηθεί πόροι από το ταμείο Ανάκαμψης και Αυθεντικότητας, οι οποίοι προβλέπονται για την ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού της χώρας.

Support Service – Πρότυπο Ιδιωτικό ΚΕΠ
Κολοκοτρώνη 6
26210 27335
6984245929
info@supportservice.gr
https://supportservice.gr/
Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα – Παρασκευή | 08:00 – 16:00

Scroll to Top